søndag den 1. juli 2012

Jeg er modstander af racisme, af alle slags, " modsat" eller ej.Jeg er imod hatecrimes, uanset hvem der er gerningsmand eller offer. Jeg er imod fascisme, hvad enten den er begrundet med kapitalisme, racisme, nationalisme eller religion. Jeg er modstander af alle former for religiøs fanatisme, uanset religion. Jeg er for lighed mellem kønnene og imod undertrykkelse af sexualiteten, uanset hvilket køn der undertrykker. Jeg er imod samfundsnedbrydende, egoistisk psykopati, uanset om den kommer fra bunden, toppen eller midten af samfundet. Jeg er for demokratiet, velfærdsstaten, solidaritet, tolerance, lov og orden.