tirsdag den 18. oktober 2011

Den første post

Jeg blev forarget 3 gange i dag

Første gang var da jeg så at "Kaldet til Islam" ville indføre sharia lov i Tingbjerg, på Nørrebro og andre steder i Danmark. Åndsvagt! Men ku de i det mindste ikke sørge for at de muslimske fyre ville overholde sharia. Dvs holde sig væk fra vantro piger og vente med sex til at de er gift. For som de uskrevne regler er nu, gælder sharialov kun for piger, mens fyrene lever efter ingen love...

Anden gang jeg blev forarget i dag, var da jeg så at 23 kvinder var blevet dømt for besiddelse af børneporno i Falun. I Sverige af alle steder. For det første er det mærkeligt at hele 23 kvinder ville besidde den slags i en by af Faluns størrelse. Jeg har været der, så stor er den ikke. Men det jeg blev forarget over var den kommentar der fulgte med: de var "svage kvinder", der var blevet manipuleret til det af en mand. manipuleret! Til at modtage børneporno! jaja, kvinder er altid ofre, uanset hvad de gør. Især i Sverige. Jeg kan ikke forestille mig at nogle kan blive manipuleret til den slags online. Kunne det ikke tænkes at de bare er perverse...( Og så i feministlandet Sverige!LOL!)

Det er ikke for at bashe kvinderne, men min tredje forargelse var dette: Et lesbisk par i Californien sørgede for at deres 11(!) årige søn fik kønsskifte behandling. De påstod det var efter hans eget ønske. Nu støtter jeg homo og transseksuelles rettigheder 110 %. Men det her skriger til himlen. Drengen er tydeligvis blevet sexuelt forvirret af at have to lesbiske mødre. Mon han ikke skulle have ordentlige faderforbilleder og psykologbehandling ( Og blive myndig) før vi begynder at snakke om kønsskifte.

Det var dagens rambling rant. Jeg lover at kaste mig over højrefløjen en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar